Wednesday 4 November 2009

Work Attachment di NAAC, Bangalore (27 Okt - 2 Nov 2009)





apa menariknya India? Rasanya tiada apa-apa kot. Tapi boleh lah untuk menambah pengalaman berada di negeri orang. Di India, yang kaya nampak biasa saja, tetapi yang miskin memang ketara sangat kemiskinannya. Kemudahan di IPT mereka nampak daif seperti kemudahan untuk pelajar-pelajar sekolah rendah dan menengah di Malaysia sekitar tahun 1970-an.
Betapa bertuahnya kita di Malaysia.
aku pulak apa lagi ambik peluang shopping sakan membeli sari dan pashmina banyakkkkkkkkk.

3 comments:

Yong Kamariah said...

wohh bestnya jalan2 kt india, klu aku tau nak gek kim sari kt ko..heh

¥ãmdã said...

tak best pun gi India ni. sari dia pun mahal jugak sebab diorg tahu kita ni tourist so dia letak harga mahal2 la. sari dia rasanya ada kat Kl ni pun. tp aku beli byk sari cukup utk adik beradik pompuan aku termasuk kakak2 ipar aku.nak beli byk lg dah tak boleh sebab dah tak ada duit ngan beg tak muat. sian kat aku

RikAmEikA said...

kra nih....bnyk2 negara, india gak yg dipilih...