Tuesday 1 November 2016

Sesuatu

Sedang mencari sesuatu... dalam diri... ke mana akhirnya ...

4 comments:

nanisufi said...

Salam kenal... saya suka sgt membaca cerita kucing2 saudari ni... lamanya rasa menunggu hingga ke hr ni... moga saudari sentiasa rajin dan ada masa menulis dan update kisah2 mrk lg... :-)

nanisufi said...
This comment has been removed by the author.
¥ãmdã said...

nanisufi

kadang-kadang cerita sedih pasal kucing yang banyak, jadi berat nak menulisnya...

nanisufi said...

Ya... saya faham. Saya pun ada menjaga 5 anak2 bulus. Sebelum ni paling ramai pun setakat 13 ekor je. saya akui banyak kisah suka duka bersama mereka. Syabas buat saudari dan suami yg mampu menjaga dan mengendalikan mrk yg ramai. Saya pun turut merasa sedih bila membaca ada diantara kucing saudari yg pergi...