Wednesday 2 July 2014

Novel Hartini

Aku paling sayang novel Hartini karya Aziz Afkar ini. Nasib baik aku beli dulu-dulu. Masih elok dalam simpananku. Sudah berapa kali khatam buku ini. Terbitan tahun 1994. Aku sudah lupa tahun berapa aku beli buku. Tiap kali Pesta Buku Antarabangsa, pasti aku bertanya sama ada buku ini ada dalam simpanan Creative Enterprise. Jawapan standard mereka setiap tahun '..tiada..'. Sebab aku mahu membeli senaskah lagi untuk simpanan. Aku google mudah.my. Ada yang jual tetapi harganya walla RM180.00! Mahalnya. Tapi kalau suka dan memang tiada dalam koleksi, berbaloi beli walau dengan harga mahal! Oh ye perpustakaan tempat kerja aku pun ada menyimpannya.


2 comments:

Unknown said...

Boleh x jual pd sy?

¥ãmdã said...

Maaf, tak dapat jual sebab koleksi kesayangan saya...