Thursday 11 December 2008

Cinta



Cinta pertamaku adalah pada dia.. dulu...kini... dan selamanya. Kalau aku tanyakan dia mengapa dia mencintaiku, jawapannya sudah pasti 'ntah! tak tahu kenapa, yang aku tahu aku cintakan kamu dengan segala apa yang ada dalam diri kamu...'. Bila kutanya apa istimewanya aku di matamu, seperti biasa jawapnya 'ntah! tak tahu apa, yang aku tahu aku cuma mahu kamu di sisiku selamanya..'


Begitu banyak peristiwa berlaku dalam 9 tahun ini, kau dan aku ada ketika menjeruk rasa, memberontak, bertelingkah, berhiba duka, bergelak ketawa, semuanya menyusuri kemanisan cinta kita. Kita rasa semuanya indah belaka walau ada pahit dan kelatnya. Kita terlalu banyak berbeza dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Tapi kita tetap bersama dengan kebodohan kita. Kau tetap tidak pandai berkata-kata, dan aku masih suka merajuk... Cinta itu datang dari hati dariku untukmu dan darimu untukku. Moga Allah memberkati kita!

No comments: