Friday 1 October 2010

Raya! Raya! Raya!

Raya! Raya! Raya!

Raya tahun ini agak berbeza sedikit sebab ....

* 8 hb sept - balik kg. dr KL ke Kelantan - aku drive! hehehe. Tak sangka akhirnya aku berjaya drive.. yang selama ini aku sangat susah untuk memahirkan diri dlm bab2 mcm ni...

* 9 hb sept - dr Kelantan ke Kuantan sebab nak berhari raya dengan bapa mertua di Kg. Sg. Soi. Kali ini pun aku drive jugak. Seronok sgt tp telinga kena tahan dengar arahan Che Abang di sebelah. Check-in di Hotel Seri Malaysia Kuantan jam 4.50 pm. Rehat2 and guling2, then ke Kg. Sg. Soi berbuka puasa dgn bapa mertua. Tengok org Kuantan masak laksa guna tepung gandum and masak rendang. Then balik semula ke hotel bersenang lenang di hotel...

* 10 hb sept - breakfast di hotel. Ramai jugak rupanya org bermlm di hotel di hari raya ye. Rasa pelik pulak sebab tak pernah buat mcm ni selama ini - di hotel di pagi raya. Check-out. Berhari raya di Kg. Sg. Soi hingga jam 3.00 ptg. Lepas tu terus bertolak ke Kelantan. Ada budak tentera tumpang, so dia yg drive. Aku dok kat belakang je. Sampai kat Kelantan dah mlm.

* 11 - 13hb sept - raya sakan di Kelantan. Gelang hilang! adush! Pelupa sungguh aku ni.

* 13 hb sept - kembali ke KL. Kali Abang yg drive sebab dia kata 'you are a slow driver'. hihihi. Abang nak sampai cepat kat KL...

No comments: